Menu
Søg
Log ind
Indkøbskurv

Gratis levering

på ordrer over 499

Levering

1-2 dage

Returnering

30 dage
vare varer i indkøbskurv



Gå til kassen
Tilbage til butikken

Fortrydelse, reklamation og retur

Fortrydelsesret
I MoreShop kan du returnere dine varer inden for 30 dage. Du skal selv betale omkostninger (porto) ved returneringen. Fortrydelsesretten træder i kraft, når din vare er bestilt. Når varen returneres og fortrydelsesretten benyttes, kan dette kun ske, såfremt varen returneres i original emballage, så varen fremstår, som da du modtog den. Mærkater og lignende må ikke være fjernet fra varen. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, hvor det er helt åbenbart, at brugen formindsker varens salgsværdi væsentligt.

Når varen er modtaget retur og kontrolleret, refunderes købsprisen til din konto inden 7 hverdage. Hvis du benytter fortrydelsesretten, skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen.

Når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan udnyttes, vil vi kreditere beløbet på dit betalingskort.

Reklamationsbehandling
Vi yder 24 måneders reklamationsret på alle varer købt på MoreShop, hvorefter reklamationsretten ophører jf. Købelovens § 83, stk. 1, medmindre andet er aftalt.
Er varen forsinket eller har varen en fejl, kan du kontakte os med din reklamation på nedenstående e-mail adresse. Klager over fejl ved varen skal ske inden for rimelig tid, efter at du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen.  Se mere herom nedenfor under punktet ”Returnering af varer”.

Når Bonnier Publications International AS modtager en klage over en vare, behandles klagen hurtigst muligt – vi tager stilling til, om varen skal  ombyttes eller pengene skal gives retur.

Returnering af varer 
Inden du returnerer varer eller reklamationer, bedes du følge nedenstående anvisninger.

Du kan købe en returlabel her
Husk at skriv det korrekte ordrenummer, ellers kan retur forsendelsen IKKE behandles.

Ønsker du ikke at benytte vores returlabel, så kan varen returneres med posten eller fragtfirma til:

PakkecenterNord
C/O MoreShop
Bredgade 208
9700 Brønderslev

Ved returnering uden returlabel, bedes du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen i forsendelsen, ellers kan retur forsendelsen IKKE behandles.

Hvis du modtager en forkert eller en beskadiget vare, refunderer Bonnier Publications International AS selvfølgelig forsendelsesomkostninger for den oprindelige levering. Såfremt der er en fejl ved varen, beder vi dig først og fremmest om at kontakte os hurtigst muligt, og inden for rimelig tid. Ved berettiget reklamation udsteder vi et returlabel, som skal påklæbes forsendelsen. Det er alene købers ansvar, at varen sendes korrekt retur til os.

Hvem har ansvaret , når varen returneres?
Kunden er ansvarlig for varen, indtil den er modtaget af Bonnier Publications International AS. Det er derfor også dig som kunde, der skal betale for eventuelle skader undervejs, eller hvis varen forsvinder i posten.